A Közlekedési Kultúra Napja kampány, a Közlekedéstudományi Egyesület szervezésében a tizedik évfordulójához érkezett, ahol minden év május 11-én megszólítják a társadalmat: a kulturált közlekedés egy társadalom alapvetése, a figyelmesség, udvariasság, a közlekedők kölcsönös, egymás iránti tisztelete, a közlekedésbiztonság alapja.
A NiT Hungary alapító támogatóként minden évben saját szervezésű rendezvényt, aktivitást szervez május 11-éhez közvetlenül kapcsolódó időszakban.
2024-ben a partneri együttműködés jegyében „A Közlekedési Kultúra Napja 2024” című országos esemény keretében, a #partnerségazutakon kampányhoz gyártott plakátokat tagvállalkozásaink körében népszerűsítjük, marketingkommunikációs csatornát biztosítunk.
Célunk a „Kulturált közlekedést minden napra!” mottót erősítése, a biztonságos nehéz tehergépjármű-vezetői tevékenység szakmai presztízsének és társadalmi elismertségének erősítése, és a közúti közlekedés biztonságának fokozása.
A #partnerségazutakon kampányban az alábbi cégek vesznek részt:
- Bitter-Szűcs Garázs Bt.
- Bucsi Travel Bt.
- Cargoport Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
- Fehérvár Travel Busz Kft.
- Garancia-Sped Kft.
- Horváth Rudolf Intertransport Kft.
- Kanizsa Sprint Kft.
- Ronix-Trans Kft.
- Szemerey-Plusz Zrt.
- Trélog Kft.
- Work-Metall-Trans Kft.