10 éves a Közlekedési Kultúra Napja kampány

A Közlekedési Kultúra Napja kampány, a Közlekedéstudományi Egyesület szervezésében a tizedik évfordulójához érkezett, ahol minden év május 11-én megszólítják a társadalmat: a kulturált közlekedés egy társadalom alapvetése, a figyelmesség, udvariasság, a közlekedők kölcsönös, egymás iránti tisztelete, a közlekedésbiztonság alapja.

A NiT Hungary alapító támogatóként minden évben saját szervezésű rendezvényt, aktivitást szervez május 11-éhez közvetlenül kapcsolódó időszakban.

2024-ben a partneri együttműködés jegyében „A Közlekedési Kultúra Napja 2024” című országos esemény keretében, a #partnerségazutakon kampányhoz gyártott plakátokat tagvállalkozásaink körében népszerűsítjük, marketingkommunikációs csatornát biztosítunk.

Célunk a „Kulturált közlekedést minden napra!” mottót erősítése, a biztonságos nehéz tehergépjármű-vezetői tevékenység szakmai presztízsének és társadalmi elismertségének erősítése, és a közúti közlekedés biztonságának fokozása.

#partnerségazutakon kampányban az alábbi cégek vesznek részt:

  • Bitter-Szűcs Garázs Bt.
  • Bucsi Travel Bt.
  • Cargoport Szállítmányozási és Logisztikai Kft.
  • Fehérvár Travel Busz Kft.
  • Garancia-Sped Kft.
  • Horváth Rudolf Intertransport Kft.
  • Kanizsa Sprint Kft.
  • Ronix-Trans Kft.
  • Szemerey-Plusz Zrt.
  • Trélog Kft.
  •  Work-Metall-Trans Kft.